A webáruház üzemeltetője és elérhetőségei 

ZETTA Kft. 
székhely: 2112 Veresegyház, Találkozók útja 21. 
adószám: 14567906-1-13 
cégjegyzékszám: 13-09-202981 

Ügyfélszolgálat: 
2112 Veresegyház, Találkozók útja 21. 
+36 30 9136072 
info@babfotel.hu 

Termékkeresés / megrendelés 

A termékek közötti keresést a webáruház menüpontban teheted meg először a termékkategória kiválasztásával, majd azon belül a termék neve alapján. A színeket a termékoldalon megjelenő színezőben választhatod ki.  

Megrendelésedet az ugyanitt található KOSÁRBA TESZEM gombbal tudod rendelésedet leadni.A KOSÁR oldalon van lehetőséged a rendelést ellenőrizni, a darabszámokat változtatni (ez esetben frissítsd a kosarat!), a PÉNZTÁR oldalon kiválaszthatod az átvétel és a fizetés módját és itt tudod véglegesíteni a megrendelést. A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomása vásárlási / fizetési kötelezettséggel jár. 

BAB termékedet kb. 2 hét alatt elkészítjük neked a kívánt színkombinációban. Ha elkészült a megrendelésed, minden esetben telefonon értesítünk, de küldünk Neked e-mailben is értesítést!  

Belépés / regisztráció, adatok kezelése 

Webáruházunkban lehetővé tesszük a vendégvásárlást is, ez esetben regisztrációra nincsen szükség, a rendeléshez szükséges adatokat kérjük el tőled. Ha többször vásárolnál nálunk, esetleg más a szállítási- és a számlacím, ajánljuk a PROFILOM menüpontotahol minden adatod szerkesztheted és követheted a rendeléseid is. Bejelentkezésed után adataidat a webáruház automatikusan kitölti. Kérjük, figyelmesen töltsd ki a regisztrációs mezőket, és olyan e-mailcímet adj meg, amihez könnyen hozzáférsz, mindenféle további kommunikáció ezen zajlik majd, illetve erre a címre küldjük a regisztrációt megerősítő e-mailt is. Adataidat bizalmasan kezeljük, csak olyan célra használjuk fel, amire felhatalmazást adtál nekünk, harmadik személynek soha nem adjuk ki azokat.  

A termékek átvétele / kiszállítás 

Személyes átvétel esetén veresegyházi, hódmezővásárhelyi telephelyünkön, vagy viszonteladóinknál tudod átvenni a vásárolt terméket nyitvatartási időbenHa házhozszállítást kértél, a Magyar Posta Logisztika fogja kézbesíteni a csomagot 09:00-17:00 között, melyről SMS értesítést is kapsz.  

Elállási jog / csere 

Minden raktárról vásárolt termékre vonatkozik a 14 napos elállás joga, ez esetben a babzsákfotelt nem használt állapotában indoklás nélkül visszahozhatod / –küldheted hozzánk, annak ellenértékét visszatérítjük neked, vagy kicseréljük azt. Amennyiben nem raktárról, hanem megrendelésre készült babzsákfotelt vásároltál, az “egyedileg, a fogyasztó kifejezett kérésére előállított termék”-nek minősül, így az elállás joga arra nem vonatkozik. Amennyiben úgy látjuk, hogy nem eladhatatlan termékről van szó, természetesen felajánljuk a csere / pénzvisszatérítés lehetőségét. 

Jótállás 

Babzsákfoteleinkre 2 éves jótállást vállalunk, ez vonatkozik a külső és belső huzatokhoz felhasznált anyagokra, illetve azok varrására. A babfotel tölteteként használt polisztirol gyöngy térfogatvesztése (a használat intenzitásától függő) természetes jelenség, így arra a jótállás nem terjed ki. 

Reklamáció, árucsere 

Babzsákfoteleink varrására 2 év garanciát vállalunk. Amennyiben ilyen jellegű probléma merülne fel termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, azt – vagy annak huzatát – hozd, vagy küldd be hozzánk és a lehető leghamarabb orvosoljuk a problémát. Reklamációval vagy esetleges árucserével kapcsolatban kérjük, az info@babfotel.hu címre írj nekünk! 

Megrendelés késése / rendelés lemondása 

Sajnos előfordulhat, hogy – amennyiben nem raktárról vásároltál – az adott termék anyaghiány vagy beszállítói hiba miatt késik, így a határidőt nem tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben – azon túl, hogy mindent megteszünk a mihamarabbi teljesítés érdekében – feltétlenül felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Ha a termék egyáltalán nem beszerezhető vagy legyártható és nem tudsz más terméket választani helyette, az esetlegesen már átutalt vételárat legkésőbb 8 napon belül visszautaljuk bankszámládra. Amennyiben egy gyártás vagy beszerzés alatt álló terméket szeretnél lemondani, annak státuszától függően tudod azt megtenni. Ilyen jellegű problémádat haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunkon az info@babfotel.hu e-mailcímen vagy a +36 30 9136072-es telefonszámon! 

A bankkártyás fizetésről 

A bakkártyás fizetéshez a BARION rendszerét használjuk. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Mire figyelj a vásárláskor? 

Olvasd el a Babfotel vásárlási kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit! 
Tartsd nyilván a vásárlásoddal kapcsolatos adataidat! 
Tartsd nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adataidat! (tranzakció azonosító) 
Biztosítsd, hogy titkos kártyaadataidhoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá! 
Használj olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! 

Az elfogadott kártyák 

Barion internetes fizetési rendszere a MasterCard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) és Maestro bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. 

A fizetés lépései 

Babfotel webáruház oldalán választod ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. Ezt követően átkerülsz a Barion biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót. A fizetést követően visszatérsz a Babfotel webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről látod a visszaigazolást, illetve e-mailben kapsz róla értesítést. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Barion elindítja számlád megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. 

Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Babfotel webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal. 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről 

KÁRTYAELFOGADÁS 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni? 

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre? 

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák. 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni? 

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni. 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni? 

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya. 

FIZETÉS FOLYAMATA 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata? 

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Te indítod el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyádon. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be. 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól? 

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Te kapsz ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal. 

Mit jelent a foglalás? 

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK 

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció? 

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz. 

Kártya jellegű hiba 
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre. 
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott. 
• A kártyahasználat tiltott. 
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. 
• A kártya lejárt. 

Számla jellegű hiba 
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához. 
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét. 

Kapcsolati jellegű hiba 
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. 
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra. 

Technikai jellegű hiba 
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen. 
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, reload illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja. 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén? 

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén? 

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga. 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés? 

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül. 

BIZTONSÁG 

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna? 

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált? 

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően. 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód? 

MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni. 

Mit jelent a Verified by Visa? 

Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.  

Mit jelent a Mastercard SecureCode? 

Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen.  

Mit jelent a UCAF kód? 

MasterCard/Maestro kártyák esetén a kártyakibocsátó bankodtól esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kaptál ilyet, hagyd üresen a mezőt!