A webáruház üzemeltetője és elérhetőségei
ZETTA Kft.
székhely: 2112 Veresegyház, Találkozók útja 21.
adószám: 14567906-1-13
cégjegyzékszám: 13-09-202981
Ügyfélszolgálat:
2112 Veresegyház, Találkozók útja 21.
+36 30 9136072
info@babfotel.hu
Termékkeresés / megrendelés
A termékek közötti keresést a webáruház menüpontban teheted meg először a termékkategória kiválasztásával, majd azon belül a termék neve alapján. A színeket a termékoldalon megjelenő színezőben választhatod ki.
Megrendelésedet az ugyanitt található KOSÁRBA TESZEM gombbal tudod rendelésedet leadni. A KOSÁR oldalon van lehetőséged a rendelést ellenőrizni, a darabszámokat változtatni (ez esetben frissítsd a kosarat!), a PÉNZTÁR oldalon kiválaszthatod az átvétel és a fizetés módját és itt tudod véglegesíteni a megrendelést. A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomása vásárlási / fizetési kötelezettséggel jár.
BAB termékedet kb. 2 hét alatt elkészítjük neked a kívánt színkombinációban. Ha elkészült a megrendelésed, minden esetben telefonon értesítünk, de küldünk Neked e-mailben is értesítést!
Belépés / regisztráció, adatok kezelése
Webáruházunkban lehetővé tesszük a vendégvásárlást is, ez esetben regisztrációra nincsen szükség, a rendeléshez szükséges adatokat kérjük el tőled. Ha többször vásárolnál nálunk, esetleg más a szállítási- és a számlacím, ajánljuk a PROFILOM menüpontot, ahol minden adatod szerkesztheted és követheted a rendeléseid is. Bejelentkezésed után adataidat a webáruház automatikusan kitölti. Kérjük, figyelmesen töltsd ki a regisztrációs mezőket, és olyan e-mailcímet adj meg, amihez könnyen hozzáférsz, mindenféle további kommunikáció ezen zajlik majd, illetve erre a címre küldjük a regisztrációt megerősítő e-mailt is. Adataidat bizalmasan kezeljük, csak olyan célra használjuk fel, amire felhatalmazást adtál nekünk, harmadik személynek soha nem adjuk ki azokat.
A termékek átvétele / kiszállítás
Személyes átvétel esetén veresegyházi, hódmezővásárhelyi telephelyünkön, vagy viszonteladóinknál tudod átvenni a vásárolt terméket nyitvatartási időben. Ha házhozszállítást kértél, a Magyar Posta Logisztika fogja kézbesíteni a csomagot 09:00-17:00 között, melyről SMS értesítést is kapsz.
Elállási jog / csere
Minden raktárról vásárolt termékre vonatkozik a 14 napos elállás joga, ez esetben a babzsákfotelt nem használt állapotában indoklás nélkül visszahozhatod / –küldheted hozzánk, annak ellenértékét visszatérítjük neked, vagy kicseréljük azt. Amennyiben nem raktárról, hanem megrendelésre készült babzsákfotelt vásároltál, az “egyedileg, a fogyasztó kifejezett kérésére előállított termék”-nek minősül, így az elállás joga arra nem vonatkozik. Amennyiben úgy látjuk, hogy nem eladhatatlan termékről van szó, természetesen felajánljuk a csere / pénzvisszatérítés lehetőségét.
Jótállás
Babzsákfoteleinkre 2 éves jótállást vállalunk, ez vonatkozik a külső és belső huzatokhoz felhasznált anyagokra, illetve azok varrására. A babfotel tölteteként használt polisztirol gyöngy térfogatvesztése (a használat intenzitásától függő) természetes jelenség, így arra a jótállás nem terjed ki.
Reklamáció, árucsere
Babzsákfoteleink varrására 2 év garanciát vállalunk. Amennyiben ilyen jellegű probléma merülne fel termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, azt – vagy annak huzatát – hozd, vagy küldd be hozzánk és a lehető leghamarabb orvosoljuk a problémát. Reklamációval vagy esetleges árucserével kapcsolatban kérjük, az info@babfotel.hu címre írj nekünk!
Megrendelés késése / rendelés lemondása
Sajnos előfordulhat, hogy – amennyiben nem raktárról vásároltál – az adott termék anyaghiány vagy beszállítói hiba miatt késik, így a határidőt nem tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben – azon túl, hogy mindent megteszünk a mihamarabbi teljesítés érdekében – feltétlenül felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Ha a termék egyáltalán nem beszerezhető vagy legyártható és nem tudsz más terméket választani helyette, az esetlegesen már átutalt vételárat legkésőbb 8 napon belül visszautaljuk bankszámládra. Amennyiben egy gyártás vagy beszerzés alatt álló terméket szeretnél lemondani, annak státuszától függően tudod azt megtenni. Ilyen jellegű problémádat haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunkon az info@babfotel.hu e-mailcímen vagy a +36 30 9136072-es telefonszámon!
A bankkártyás fizetésről
A bakkártyás fizetéshez a BARION rendszerét használjuk. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Mire figyelj a vásárláskor?
Olvasd el a Babfotel vásárlási kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tartsd nyilván a vásárlásoddal kapcsolatos adataidat!
Tartsd nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adataidat! (tranzakció azonosító)
Biztosítsd, hogy titkos kártyaadataidhoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
Használj olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!
Az elfogadott kártyák
A Barion internetes fizetési rendszere a MasterCard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) és Maestro bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
A fizetés lépései
A Babfotel webáruház oldalán választod ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. Ezt követően átkerülsz a Barion biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót. A fizetést követően visszatérsz a Babfotel webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről látod a visszaigazolást, illetve e-mail–ben kapsz róla értesítést. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Barion elindítja számlád megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Babfotel webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről
KÁRTYAELFOGADÁS
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
FIZETÉS FOLYAMATA
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Te indítod el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyádon. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Te kapsz ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
BIZTONSÁG
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen.
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén a kártyakibocsátó bankodtól esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kaptál ilyet, hagyd üresen a mezőt!